De service van Medisit

De service van Medisit

Garantie en onderhoud 

Storing, onderhoudsvragen en handleidingen: met de service van Medisit hoeft u niet lang met vragen of problemen te zitten. Wij denken graag mee met een passende oplossing zodat uw ergonomische oplossing naar wens blijft werken.

U kunt ons altijd bellen voor:

  • Een storing aan een productmotor
  • Vragen met betrekking tot onderhoud van een product
  • Informatie over de juiste schoonmaakmiddelen
  • Handleidingen van onze producten
  • Garantiewerkzaamheden of informatie over garantie
  • De reparatie aan kapotte producten

U kunt ons bereiken tijdens kantooruren (8:30 - 17:00) op het nummer +31(0)88 6334700 of via de e-mail op info@vermea.com. Wij doen ons uiterste best om u zo spoedig mogelijk te helpen.

Garantie op producten als service van Medisit 

Uiteraard krijgt u bij Medisit garantie. Zo kunt u vertrouwen op:

  • 10 jaar garantie op de gasveer
  • 5 jaar garantie op de metalen delen
  • 2 jaar garantie op de bekleding

Op de producten die we niet zelf maken hanteren we een fabrieksgarantie. In de meeste gevallen is dit een garantieperiode van 2 jaar. Wij zoeken dit graag voor u uit.

Heeft u een probleem wat binnen de garantie zou moeten vallen? Neem vooral contact met ons op zodat wij samen met u het garantieproces kunnen opstarten. Hoe sneller we op zoek gaan naar een geschikte oplossing, hoe sneller uw product weer gebruikt kan worden in het dagelijks leven.

Handleidingen en demo’s 

Voor de meeste van onze producten hebben wij een handleiding aanwezig. Deze kunt u altijd, telefonisch of via de e-mail, bij ons opvragen.
Vraag naar de mogelijkheden indien u een hulpmiddel gedemontstreerd wenst te hebben.

U kunt ervoor kiezen of u het product gemonteerd of semi-gemonteerd aangeleverd wilt krijgen. Uiteraard afhankelijk van wat voor u als dealer of eindgebruiker het handigst in gebruik is.